16 apr. 2012

Last monday ever....

Jag har inget internet hemma så det är därför jag inte har kunnat blogga men vi har i alla fall kommit i ordning i lägenheten och firat min födelsedag riktigt ordentligt!
På onsdagen fick jag tårta, kort och presenter av grabbarna på jobbet, bilder kommer när vi får internet igen.
Så himla söta är dom :) blev så rörd... Jag gav dem dessutom påskbrev som blev väldigt uppskattat!
Sen hade Victor och Lina ordnat BBq för mig och bjudit in lite kompisar och lagat sangria, fixat grillspett och massa mys! Fick dessutom ett presentkort på Ryan air av dem, hahaha.

Så de har varit en del partyn men också mycket vila nu det senaste, sov hur mycket somhelst igår och i lördags eftermiddag.
V har även fått tre italienare i lägenheten nu... Intressant...

Sitter på jobbet nu med Victor och Dannie, har varit hur lugnt somhelst idag, Nicks sista dag idag, så himla trist. Känner mig typ gråtfärdig och lite halvdepp. Men men. Livet går väl vidare men det kommer bli tomt...

Nej, nu borde jag väl sköta mitt jobb, haha.

Inga kommentarer: