19 apr. 2012

Remember those walls...

Asså, det här med bloggandet går ju verkligen skitdåligt, men jag jobbar en del nu och påtar en massa i trädgården, har. Så ja, det regnar mycket i Londontown just nu men nörd som jag blivit tycker jag bara att det är bra!

Senaste nytt är väl att vårt kollektiv bara växer i hemmet, igår hade vi tillskott av två nya tjejer som var på besök. Nu har en av dem åkt men Victors vän Amanda är fortfarande där och jag tycker det är så mysigt med massa folk runt mig! Trodde verkligen inte att jag skulle älska att bo med två italienare, två svenskar, en australiensare och en estländare och ständigt folk på besök men det är så himla kul! Man lär sig så mycket och träffar nya polare till höger och vänster och snart ska en ny tjej ta Hugos plats men hon är svensk.

Jag fick även snilleblixten (not) att färga mitt hår knallrött, ehhhh...... Vet inte riktigt vad jag tänkte med. Det såg ut som helvete så jag fick gå upp svintidigt dagen efter och färga det mörkare så nu är det okej men jag ser typ ut sm hon i paramore, haha.

Nick har även lämnat oss på jobbet nu, han och Megan har rest till USA för sex veckor, så himla nice... Tomt dock. Men det ska nog gå bra :) men tjejen som skulle börja jobba dök aldrig upp?! Så sjukt dålig stil! Så vi är för tillfället en man kort men det ska nog gå bra. Personligen tycker jag faktiskt det ska bli gott med lite mer jobb, lite mer klirr i kassan också och mindre tid för dumma infall... Haha. Bild kommer väl så småningom när jag vant mig haha :P
Fattar förövrigt inte hur man lägger upp bilder från ipaden och det suger.

Inga kommentarer: