4 apr. 2012

Look Im as high as the sky

Okej, det har hänt en massa saker den här veckan som gjort att jag inte orkat blogga om tradegin men kortfattat har vi blivit blåsta av en landbors här i London, på både pengar och bostad.
Vilket innebar att i söndags insåg vi att vi skulle bli hemlösa om vi inte hittade ett nytt boende där och då. Sagt och gjort. Åkte runt i halva stan, bokstavligen (!) och letade. Och hittade.
I måndags åkte vi runt i tio timmar allt som allt för att försöka hitta en myndighet som kunde hjälpa oss reda ut "bedrägeriet", ingen ville hjälpa oss. Man kunde inte spåra pengarna och inget brott hade begåtts förrän på onsdag, alltså idag.
Så nu får vi ta nya tag och försöka utreda skiten så vi får våra pengar tillbaka...
Asså, ni kan inte fatta känslan, jag har varit så himla ledsen och upprörd och jag fattar inte hur människor ha samvete att göra sånt här...

Men men, vi får ta nya tag och HOPPAS att den nya landsorten vi flyttar in för idag är lite trovärdigare... Annars vet jag inte vad jag gör. Då blir jag uteliggare.

Annars har vi diskuterar påsksminkningar och att förlora i harpan och hur vi ska lösa allting med flytten, går ju sådär. Har i alla fall ätit en stadig frukost och klunkar i mig instant-coffee. Allt duger i krig. Eller flyttsammanhang.

Inga kommentarer: