7 maj 2012

In this twilight.


Hej hej.

Här sitter jag vid en riktig dator för första gången på veckor och veckor och veckor!
och vi har fått INTERNET i lägenheten, lycka! Man känner sig verkligen inte så ensam när man har facebook vid sin sida <3

Snart ska jag och brudarna ut i Camden, väntar på att Katarina ska sminka klart mig, sotade ögon får det bli.
Var även ute i Camden igår med italienarna och Simone ifrån Österrike, dansade och hade kul! Var meningen att vi skulle ha BBQ här men George och co. orkade inte åka så långt (smashED) så vi hittade på något annat istället som blev precis lika lyckat, även grillmaten som byttes ut mot mackor med hummus och avokado kändes typ lika lyxigt :)

Firade även Georgieboy's B-day i lördags på jazzklubb! Så himla underbart med livemusik och superbra stämning och superhärliga toner. Konserten började kl 9, slutade kl 12. Då blev det lockin för hela slanten med managers och bandet till klockan 5 på morgonen, haha. Jammade, dansade, drack en jägershot och jag spelade trummor! Fattar ni eller? Kände mig så sinnessjukt cool (fast jag sög BIG time, haha). Men det var så roligt att spela igen, Kika spelade piano och basisten från bandet spelade på sin enorma basfiol eller vad det nu heter, wow vad kul vi hade. Ska inte säga vilken tid på morgonen vi kom hem, haha.

Nej, nu ska jag slänga i mig lite mat och invänta tjejerna, tänkte mest säga hej och att jag fortfarande är knallröd i håret. Och att jag också har hamnat i Florence and the Machine-träsket and I love it :)

Inga kommentarer: