8 maj 2012

Never be the same again

Girls night out igår blev till allas night out till slut då Hugo, Victor och lina också kom till camden, hade typ pubcrawl med mer live-musik, supersnygga bartenders och G&T. Nice.
Hugo slaggade hos oss så vi satt uppe och snackade en stund, älskade människor! Man får ju typ nya vänner varje dag här känns det som, fantastiskt. Det blir nog så när man reser ensam, lämnar tryggheten på något vis, man inser plötsligt att man måste klara sig själv på alla vis, särskilt när man dessutom är i ett nytt land.
Du kommer ingen vart om du inte frågar dig fram och börjar ta egna beslut.

 Har tagit en del bilder på lägenheten som borde komma upp snart om någon är intresserad :) Mycket, MYCKET bättre än vår förra, trivs så himla mycket bättre i Angel. Hoppas bara att det varma vädret vi har haft idag håller i sig så man faktiskt kan utnyttja vår trädgård lite för de senaste tre veckorna har det regnat så enormt mycket - VARJE DAG. Man blir typ helt matt, jag får ingen energi om jag inte får lite solljus emellan åt.

Idag har vi en ny kille på jobbet, James. Har kört med honom hela dagen, haha. Nej då, men det känns alltid lite konstigt att lära upp någon ny, ta ansvar för något (någon). Jag gillar det, men de känns lite konstigt. Åker dessutom hem till Sverige snart på semester, gud vad jag längtar, kommer bli underbart! Ska träffa massa älsklingar jag inte sett på evigheter, kommer bli så bra! Back to work!



Inga kommentarer: