19 maj 2012

What you see when you close you eyes


Jämt och jämt och jämt!

Godmorgon på er, eller eftermiddag kanske för de flesta men icke för mig. Hade en superdag på jobbet igår!
Det var hur mycket folk somhelst - kul! Plus att vi fick asmycket dricks, en kund gav mig en tårta (?) för att han tyckte jag var så söt, och en annan kallade mig "gorgeous" och köpte mig en drink :))
Jag har så snälla kunder, thihi. Eller så är jag bara awesome på customer service.

I dagarna två har jag kommit hem till ESC-semifinaler på storskärm. Mycket trevligt att se alla bidrag (plus att få äta kladdkaka som Linet och Vicke har bakat kvällarna till ära) och jag har redan mina favorter:
Montenegro: Rambo Amadeus med Euro Neuro
Ryssland: Buranovskiye Babushki med Party for everybody


Tycker ni kan kolla upp det om ni inte har gjort det!

Ne-e. Nu måste jag iväg till jobbet. Puss!

Inga kommentarer: