17 maj 2012

Breakfast with not a thing


Min frukost idag. Fortsätter äta ur mitt kylskåp, lite bröd och hummus är allt jag har att äta. Svart kaffe eftersom NÅGON har druckit upp soyamjölken, typ tomten.

Har fått massa fina meddelanden på Facebook som jag vaknade upp till, mysmys! <3 Blir så rörd av alla söta människor. Tack för att ni gjorde min dag.

Igår fick jag lön, är sååå glad för nu kan jag köpa mat och förhoppningsvis ett par skor då precis varenda par jag har är sönder. Ska gå och kolla i våra second hand-butiker här på gatan och även ta en sväng förbi planet organic och handla massa gott, typ jordnötssmör.
Veckohandling på G, jajemän. Ekonomisk planering!

Nej nu får jag ta tag i dagen. Börjar ändå jobba kl 3. upp i duschen och tvätta tatueringen också som börjat läka, wiho!

Puss!

Inga kommentarer: