20 maj 2012

Zaleliah

Fortsätter i ESC-spåret!
En annan favorit är Rumänien. Tycker det är askul att det är så många kvinnliga artister i år! Heja brudarna.

Har varit på promenad till Planet Organic och handlat mera mat. Har lagat middag till mig själv för första gången på aslänge, var så himla gott. Det blev bakad potatis med hemmagjorda röror (med risk för att låta som Björn Gustavsson). Men wow. Kolla in min veganblogg här: http://juicefinen.wordpress.com/ för mina recept!

Veganeriet går faktiskt riktigt bra, har bara ätit god, nyttig mat i två veckor nu och känner mig jätteduktig :)
Ska börja träna lite igen när tatueringen har läkt tänkte jag för så som jag har hållit på i ett halvår funkar liksom inte i längden. (Friterad mat, majonäs på allt, ingen träning, alkohol... Listan kan bli lååååång.)
Men som sagt, har genomgått min livskris och skall ta tag i mitt liv.

Ska även försöka hitta ett par veganska ekologiska skor. Utmaningarna är många, men fan vilken superwoman jag ska bli. En ekologisk superwoman :)

Inga kommentarer: