21 maj 2012

Slimcleaning

Hm.

Sitter och lyssnar på fransk musik och känner mig allmänt söndagsfin och chokladsugen...
Har precis sett klart på "Julie and Julia", en ganska mysig film om en kvinna (Julie) som tar sig an alla recept i en kokbok skriven av Julia. Franskt, matigt och töntigt. Perfekt när man inte orkar anstränga huvudet.

Till min film mös jag till det med min hummus, avokado, blomkål och knäckebröd. Jag är så himla nyttig ibland.
Gott var det också.

Nu återstår frågan. Skola jag duscha eller icke duscha? Det är frågan. Att vara äcklig, eller inte inte vara äcklig.
Tänkte ta en outfit-bild på min städoutfit förut idag, men det kändes lite väl naket då jag bara hade underkläder och mjukisbyxor på mig. Hade väl mest tänkt att demonstrera att det är praktiskt att städa i så lite kläder som möjligt eftersom man alltid blir så varm av allt fejande, dammsugande och diskande.


Städning 1 timme = 100 kcal, underbart.
Inte mer än rätt att dricka lite varm choklad och sen ta en lång dusch då. Sen ska jag läsa min bok!

Nighty nighty!

Inga kommentarer: