17 juni 2012

All those days become memories in my heart

Måste ju även skriva GRATTIS till min andra lilla lillebror som gick ur 9:an i fredags! Grattis, grattis lilla älskling, är så himla stolt över dig! Så stilig han är bredvid min underbara, fina mami <3



Och jag och George hade kul med hans iPhone på våran impuls-dejt innan jobbet, sushi till lunch, kaffe på det och sen en half pint innan jobbet kallade. Vad att göra när man tvingas vänta troget innan allt strul löst sig så man kan öppna upp fotbollspuben? :))



Kan väl även slänga in en blödig kommentar om vad lyckligt lottad jag känner mig som har så himla underbara vänner här, människor som jag verkligen litar på och har klickat med direkt. Skadar ju inte att ha världens bästa jobb heller.
Att jag är lite sentimental kan väl bero på min lilla bakfulla hjärna men äsch, I LOVE YOU ANYWAY!

Inga kommentarer: