17 juni 2012

The London spirit


Hej.

Här är jag för några månader sen och försöker vara cool.

Girls night out igår, dansade på bar@1 igår i Shoreditch och var omringade av en grupp killar större delen av kvällen, hahah. Wing mans, valser, klackskor, troschocker och G&T's i ögat kan väl beskriva kvällen. Hade så himla kul! Var sjukt sleten efter jobbet så det fick inte bli alltför sent (tidigt) tänkte jag, eh. Sista gången jag kollade klockav var den halv 5 imorse.. Fast då hade vi ju iofs varit hemma en stund, käkat fyllemat (falafel <3) och haft djupa samtal om döden.
Vaknade dock pigg som en lärka idag halv 11 men har bara segat tills nu efter min dusch.

Vädret är schizofrent, sol-moln-varmt-kallt. Min kropp är också lite schizo. Äter men är hungrig hela tiden! Suger för jag orkar verkligen inte laga mat och jag orkar inte gå och handla snabbmat heller! Funderar på att slänga ihop pyttipanna, slänga i massa bröte i en stekpanna med lite salt.

Och jag är så himla sugen på vin. Klockan tre på eftermiddagen? Är det alkoholistvarning på mig? Känns mer okej att ta ett glas efter klockan fem. Afterwork-London-style liksommmmm.

Inga kommentarer: