15 juni 2012

Back to same old

Först: Grattis till alla i Åmål och Bengtsfors som tar studenten idag!

Två år sen jag gick ur skolan och det är så himla skönt med den här friheten. Man lär känna sig själv och att ta ansvar hela tiden när man helt plötsligt faktiskt inte har någon som säger åt dig vad du ska göra, när och i vilken ordning.
Och så inser man vad lite man faktiskt vet om "verkliga livet" när man går i skolan och dess rutiner, många bor ju dessutom hemma och vet inte hur man sköter ett hem. Jag kunde inte ens tvätta tills för ett år sen, knappt det.
Så se fram emot framtiden kids, glad för eran skull! Se fram emot alla nyttiga lärdomar som livet kommer med även utanför skolan!
/ Vis gammel tant.

Har även tvingat min mor att ta kort på Joel för han slutar 9:an idag och börjar gymnasiet till hösten. Fattar inte hur stor han har blivit, tiden går faktiskt sjukt fort, och tur är väl det :)

Sverige-England spelar idag också, usch. Från och med nu är jag tysk. Eller nä, spansk, hola hola!

Morgon-pepp! Ska snart ut i blåsvädret och traska iväg till jobbet, massa timmar den här veckan - gött! Vill ha så mycket ny musik på min mp3, dör! Hörde dock att Piratbay blivit nerlagd (igen)?.. Hur att lösa detta...

Inga kommentarer: