16 juni 2012

Dream baby, dream

Wow. Igår var inte roligt.
Blev så himla glad när det stod 2-1 i matchen och det var typ krig mellan mig och 150 engelsmän... Sådär lagom pinsamt när England gjorde 3-2. Tusan också. Ljudet var tinnitusframkallade, herregud. Taket lyfte typ. Jag LÄR ju få höra detta resten av turneringen..
Men cred till grabbarna, de spelade iaf mycket bättre trots att de har lätt för att gröta ihop sig på mitten.

Ännu ett heldagspass för mig idag, sista dagen den här veckan, ledigt imorn! Då vill jag gå på zoo :) Hoppas jag får med mig ett gäng med folk bara, haha.

Vaknade imorse av att jag drömde att jag var i Sverige och insåg att jag skulle jobba i London och stod och sminkade mig skitstressad och försökte tänka ut snabbaste flyg till London så jag skulle hinna i tid. Stressade och sa till mig själv att det här MÅSTE vara en dröm, såhär dum får man inte vara. Vaknade och tittade runt i rummet och kunde äntligen pusta ut när jag insåg att jag redan var här, haha.

 Snyggaste karln på plan.

Inga kommentarer: