12 juni 2012

I'm a 90's bitch!


Jennie och jag på Kickis förra veckan, finaste Sara var ju också med! Underbara vänner man har :)


Gosisar! 

 Lilla jag var också glad när jag fått macka och paj och massa tjejsnack! :)

Ville väl mest bara uppdatera lite och säga att jag är gladare nu efter en heldag på jobbet, kändes så himla bra att vara tillbaka igen och allt gick superbra idag FÖRUTOM SVERIGEMATCHEN, pinsamt!
Enda svensk inom radion av 10 mil kändes det som, skulle patriotiskt heja på mitt land och dess värdelösa fotbollslag.
Jag märker att jag blir involverad i något när jag börjar prata för mig själv... "Men ut på kanten då, utnyttja ytorna då FÖR I H*LVETE!" "Ahmen kom IGEEEEEEEEEN!!!!!!!" Och när jag INTE kollade på matchen, då gör vi mål. Sen jag då blir engagerad går det bara dåligt. Kanske bar med mig otur... Tråkigt var det i alla fall, särskilt eftersom England spelade lika mot Frankrike och vi möter dem på fredag, usch. Kommer bli så mobbad om vi förlorar, (vilket vi antagligen gör...) haha. 

Nej, nu ska jag hoppa i min säng och läsa roliga bloggar :) Börjar inte förrän fem imorn, chill! Gott att börja känna sig som hemma och komma in i
(o-)rutinerna igen :)

Inga kommentarer: