11 juni 2012

Tacata

Här var det inget liv... Eh.

Jag har i alla fall haft en jättefin semestervecka i Sverige och hunnit fira lillebrorsans student! Grattis igen Jonatan :)
For tillbaka till London lördag kväll, kom inte till boet förrän typ halv två på morgonen pga alla bussar... Segt.

De senaste veckorna har dock bestått av fruktansvärd ångest för att alla flyttar ju härifrån. Har ont i magen och känner mig nervös för att jag inte vet hur det kommer att bli. Både Linet, Victor och Elis flyttar ifrån lägenheten och folk på jobbet har slutat och flyttat m.fl. så det känns så himla tråkigt.

Vet inte riktigt vad jag ska göra. Det värsta är boendesituationen eftersom vi hyr rummet ihop... Får se hur detta kan lösa sig... Det mesta löser ju sig själv efter ett tag, bara att vänta ut känns det som för hur kan jag påverka något?
Deppigt.

Menmen. Positivt tänkande och massa dansande och sjungande ska nog få mig på bättre humör. Och kanske lite kaffe.

Mitt lilla gos har blivit så stor! :')

Mymsig marängtårta med grädde och jordgubbar :)

Inga kommentarer: