27 juni 2012

Someone is taking her heart

Åh, har velat blogga hela dagen och lägga upp fina bilder ifrån Brighton idag men har inte hunnit.
Jag har istället städat sjukt mycket och flyttat upp till Katarina, rensat sjukt mycket, slängt sjukt mycket ifrån alla avskedsfester vi har haft och diskat typ halva monsterdisken.

Blev helt svett av allting så nu har jag precis duschat och klätt på mig min nya byxdress och ska snart iväg till jobbet, tänka köpa mig lite lunch på vägen och ta bussen idag när jag har så god tid, börjar inte förrän fem.

Är förövrigt så himla nöjd med hur jag fått till det i rummet, känns superbra att få en garderob och mer plats till alla saker.

Tänkte också tipsa om en blogg som jag kom över när jag satt och åt frukost. http://envanligdagpaheroin.bloggsida.se/
Den här personens historia är helt sjuk, men otroligt spännande och sorglig så jag fastnade och satt och streckläste den som vilken bok somhelst i någon timme... Man blir ju om inte annat onekligen avskräckt...


Hola! Nytt rum, ny jumpsuit. Ni får ju se det fina mönstret i alla fall, den har även massa volanger och bröte som inte syns. Fattar ni vad jobbigt det är att ta bilder med iPad? Handikappat är bara första ordet.

Måste borsta tänderna och dra ifrån det här tomma boet nu, Victor och Elis is gone :'(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla fin!

Anonym sa...

åh men man blir så mkt fiiiinare med ipad, när man väl får till det ;)

Josefine sa...

Tack så jättemycket anonym :)