2 juli 2012

Poor little bad girl

Har haft en sån seg söndag... Har äntligen fått tagit igen lite sömn sen de senaste två veckorna, känner mig så trött och sliten så det var gott att bara få vara ensam några timmar och sova ut.
Senare drog vi till Louise och åt mat och kollade på fotboll, kom hem för två timmar sen och har sen dess suttit och redigerat bilder och ätit choklad. Klagar inte!


Lina åkte hem till Sverige igår natt, följde henne till Essex road, min älskade andra hälft sen typ 10 månader tillbaka :(
Känns redan så himla tomt efter alla, särskilt när man går runt här ensam och itne ett ljud i hela lägenheten. Hu ska jag någonsin kunna klara av att bo själv om jag någon gång vill ha en lägenhet? Då blir det hund, till nästan 99%. Hur klarar människor sig?

Linet lämnade i alla fall tandkräm och chokela. Bra kombo :)

Vad har annars hänt i mitt liv... Jobbat en del, städat ur lägenheten om och om igen, hittar alltid något mer som borde tas om hand; tvättas, plockas undan, vikas, vädras, torkas... (Man lämnar ju så mycket efter sig när man flyttar.)
Jag har tagit några öl, dansat lite i Shoreditch, kollat på skor och skissat tatueringar, det är väl typ det.
Och funderat väldigt mycket över hur jag vill göra i höst och vinter men tar det som det kommer, kan icke bestämma mig. Känner mig fortfarande väldigt tom och "chockad" då så många vänner har lämnat London på en månads tid typ.

Ne, borde nog sova nu. Ska bara lägga upp lite bilder till er först! Nya tag imorn, funderar på att börja detoxa!






Här kan man bo, där kan man bo...

Inga kommentarer: