29 juli 2012

Blow my blues away

Hola!

Godkväll eller natt på er. /Trött och sliten tjej.

Linda, Katarinas kompis (och nu även min, hihi) har varit här i några dagar och vi har haft det himla trevligt må jag  säga! Blev inget museum men massa chill i solen istället och det funkar ju lika bra :)
Museum passar väl ändå bättre på regniga dagar?
Vi har haft superfint väder hela veckan och det är shorts som gäller, så himla skönt. Går typ itne att beskriva känslan.

Igår kollade vi på hela OS-invigningen till kl 1 på natten så var typ inte i säng förrän halv tre, har varit ganska trött idag med andra ord... Mycket imponerande öppningsceremoni dock, helt galet vad bra! Fick gåshud till och med.
Fick dock ingen gåshud av svenska idrottare idag men man kan väl inte alltid vara bäst... Hoppas på simningen imorn istället, börjar bli så himla sport-insatt, vad är det för fel på mig :P

Nu ska jag sova bort ont i magen och tröttheten som biter i mina ögon. Imorn vill jag gå på jazzclub!

http://www.olympic.org/london-2012-summer-olympics
Nörd som jag är ;)


Inga kommentarer: