2 aug. 2012

Trying to call you!

Åh! Att Internet aldrig kan fungera!

Snabb update då.
Jobbade lördag-söndag men det var segt. Söndag hade vi EN kund. Man kan ju tro att det ska bli packat med folk när det är OS, men nej då. Här har vi skrämt iväg alla så ja. Alla som vill komma på besök är hjärtligt välkomna!
När man går igenom Soho är det helt dött pga all propaganda om att  "det kommer bli såå mycket folk", "det kommer att vara omöjligt att ta sig in till stan". Slutar med att ingen kommer till stan. Plus att alla regulars har tagit semester typ.

Så i söndags med EN kund började vi städa ur alla förråd och det var faktiskt svinkul! Junk-lover som jag är sprang jag och tog med mig den ena saken efter den andra hem, haha. Bl.a. ett vinställ, en tavla, blommor och en vas!

Tillbaka till jobbet på måndag men då slutade jag redan kl 5 och gick på stan lite för mig själv.
Fortfarande helt dött i London på eftermiddagen (emot vad det brukar vara alltså. Inte Bengtsfors-dött utan en själ).


Har tagit igen all sömn den här helgen också, haha så nu är jag människa igen! Helt sjukt vad kroppen mår dåligt utan sömn. Jag har mått illa, varit hur bitchig och hungrig somhelst, usch. Nu är vi (kroppen och jag) i fas igen :))

Bilden är förresten ifrån Katarinas och min superhärliga ego-tisdag! Berättar mer ikväll typ (om Internet vill med sig), ska försöka locka håret nu!

Inga kommentarer: