2 juli 2012

To become something better


Ungefär såhär ser det ut nu. Sitter och väntar på att mitt hår ska växa sig långt. Trivs sjukt bra i färgen som solen har fixat till. Tack tack.

Ska snart åka in till Soho och hänga med Katarina och Abbey, vi ska äta thaimat och se på film, låter väldigt angenämt må jag säga. Tycker även att thaimat borde passa in i min detox-diet, haha.

Och jag har letat, och ringt, och letat och ringt för att försöka luska ut var jag kan se summan på de pengar jag kommer få tillbaka på norska skatteåterbäringen, (OM jag får tillbaka något....) men allt är ju hur krypterat och komplicerat somhelst... Jag trodde jag hade hittat det (och HOPPAS verkligen det var den summan!!!!) men Andrée trodde icke det. Så det är väl egentligen bara att vänta och se.
Detta är det värsta med att jobba utomlands, man förstår sig inte på systemen överhuvudtaget, i alla fall inte jag trots att jag läser och frågar, och ingen hjälp får man heller. Det är väl det som är den värsta biten, de som jobbar med skiten fattar ju knappt själva vad man är ute efter...

Ne. Nu hade jag tänkt göra lite matlådor osv innan jag ska dra iväg. Eller ska jag spela gittar istället? Jaaaaaaa, det låter roligare!

Inga kommentarer: