5 aug. 2012

She and her heartbreakers...

Har ÄNTLIGEN kommit iväg till Tate Modern idag. Känner mig supernöjd! Efter många solskenspromenader kom vi äntligen fram eftersom alla bussar var på diversion idag pga OS-maraton. Har dock ingen aning om hur det gick, haha.
Jag gick till museét med Miguel, en av mina flatmates men jag tror jag uppskattade det hela lite mer än honom, haha. Men det var trevligt med sällskap :)

Efter den lilla utflykten åkte vi hem och jag lagade supergod mat; Pannkakor fyllda med stekt aubergine och svamp med färsk spenat. Hade bara lite salt och peppar på grönsakerna och åt den sista pannkakan med sylt och drack smoothie till efterrätt, så gott :) Hann dock inte ta någon bild innan all mat hamnade i min mage, haha. Ni får ett himla kreativt paint-kollage istället:


Nöjd med dagen! Foton från Tate kommer väl upp snart :)

Inga kommentarer: