5 aug. 2012

Let me cross your mind

Har ju varit ledig hela helgen också. Har bara feztat och sovit. Idag ska jag gå på museum! Jag ska! Jag är ju världens segaste så jag har precis gjort mig i ordning och ska möta Emelie och Elis senare och gå på Tate eller Natural history museum. Vi kan inte riktigt bestämma oss.

Har städat, tvättat, brutit av ett sängben av stål och lirat lite gitarr osv hittills. Det har regnat och åskat som bare den också, så himla mysigt. Dock är det alltid jobbigt med klädvalen i det här landet för det är tropisk, fuktig värme hela tiden och jag svettas som en annan gnu - konstant. Vill ha "torr" värme eller att det ska vara lite kallare. Regnjacka eller inte regnjacka? Dagens i-landsproblem.

Ska även laga pannkakor ikväll. Jag har varit sugen på pannkakor i flera dagar nu så ikväll då ni. Nu har jag ju till och med köpt mjölk för bövelen.


Chillar lite till den här låten just nu innan jag ska diska upp efter mig. På söndagar får man vara lat!

Inga kommentarer: