30 sep. 2010

Nästan helt packad.

Snart helt färdigpackad. Hur kul det än låter höhö. 8 kg handbagage (WOW vad jobbiga regler det finns för fucking handbagage!) och typ 13 kg i min tjej-väska med kissimisser på.
Har dock lite kvar att knöka ner imorn (typ fler skor), men nu har jag paus med Disneymusik "Du har aldrig haft en vän som jag" ifrån Aladdin just nu. Äger!
Jag har alltid varit en Disney-nerd och kommer förhoppningsvis också alltid vara det. Varje gång jag känner mig ledsen tvingar jag någon att köpa godis åt mig och sen gosar jag ner mig framför en Disneyfilm. Mår alltid bättre efteråt! Ett litet tips bara ;)
Tur att sötaste Andrée laddade ner massa bra filmer till mig som jag kan kolla på (på svenska!) i London. Man måste alltid kolla på barnprogram på samma språk. Det är inte rätt annars.

Har haft en sjukt produktiv dag så nu känner jag mig typ redo. Ska bara spy av nervositet först.

Eftersom jag inte ville ha en menlös blogg tänker jag inte berätta mer ingående om min mysiga Scones-frukostdate med Jeanette, mitt tandläkarbesök, när jag växlade massa pengar, var på utflykt med min underbara Alexandra, åt avskedsmiddag med min fina familj eller fick finbesök av en nyinflyttad karlstadsbo.

1 kommentar:

. sa...

En blogg är väl inte menlös bara för man skriver ingående om saker man gör? :O