21 okt. 2010

Every day is a day to live or to die

Väderrapport: Kallt som hjuling (som Rehanna skulle sagt) men klart och soligt.
Raggsockar på, vantar och mössa fram!


Idag är jag ledig i eftermiddag om jag inte ska ta Elins pass, hon är sjuk den stackarn, jag med. Jag blödde näsblod i morse :( Stackars Josefine också.
Jag som trodde jag höll på att friskna till.
De senaste dagrna har varit lika bra som vanligt. Söndagen speciellt var helt underbar då jag och Moa var på upptäcktsfärd i London. Först var vi i Notting Hill och promenerade runt, besökte en kyrka och shoppade. Hur mysigt som helst. Sen åkte vi en random buss bara för att se vart vi kom. Vi kom till en stooooor tunnelbanestation och tog sen tuben in till Piccadilly circus där vi åt pommes frites och drack öl på en riktig engelsk pub - melove!


I måndags gjorde vi rom-drinkar på skolan sen åkte jag och Johanna till Top-Shop och gick runt där i typ tre timmar. Hittade ett par jättefina skor som jag nog ska köpa.
Tisdagens skoldag bestod av MJÖLKDRINKAR! Myms! Sen på kvällen jobbade jag 5-1 sen satt jag och snackade på Roxys några timmar med John, Katie (de som jobbar där) och min älskade Moa, känns så mysigt nu när man verkligen börjar lära känna alla.


Igår, onsdag, så repeterade vi massa drinkar och hade drinktävling som gick ut på vem som kunde göra en drink snabbast, superkul! Sen chillade jag på eftermiddagen, jag känner mig fortfarande ganska sleten. 
Sen frågade Caroline (en ny tjej jag lärt känna här) om någon av oss ville flytta in med henne och två kompisar till här i London! V-Ä-R-T! Tåls definitivt att fundera på! Tänk vad fränt att få fira jul här i London.. Åh... Julskyltning!
Ne nu börjar jag hungra.. Dock är det ganska långt kvar till lunch, en och en halvtimme.. buhu. 
Snart ska vi till skolan iallafall och i eftermiddag ska jag nog åka till Camden market med Lina och Moa :)


Grattis älskade pappa på födelsedagen! Hoppas allt är bra med er där hemma. Önskade att jag fick fira dig men vill faktiskt inte hem riiiktigt än. Känns jättetrist att kursen redan är slut nästa vecka! :(
Men som sagt, London finns ju kvar. Och Bengtsfors med för den delen, för ännu har inte al-quida sprängt någon tunnelbanestation, höhö.




Camden Market
Jag och John/Ludde på Roxys


Inga kommentarer: