21 okt. 2010

Kalas!

Idag har vi fått en hemlig gäst till oss här i London! Kan tyvärr inte avslöja vem det är men detta måste vi ju i alla fall fira!
Nu i eftermiddag har jag äntligen piercat mig i septum ute i Camden, Lina var support och piercade sig i örat, haha, tack gumman! :D
Sen gick vi (Moa, Lina, Johanna och jag) och åt en thai-buffé, jag tyckte det var hur gott somhelst men alla andra tyckte det sög, konstigt? Kan bero på att jag är helt kär i vårrullar och stekta nudlar...
Det gjorde inte alls så ont som jag trodde det skulle göra, det bara sved till lite grann. Just nu har jag typ som en "häst-sko" i näsan så jag kan putta in ändarna på piercingen om jag vill dölja den eller när jag ska sova så den inte stör, så ingen tjurring här inte, utan hästsko.
Bild kommer väl säkert.
Sen har jag skypat med min saknade familj och söta Andrée, det kändes bra att se dem :) Grattis igen till min far!

Nu ikväll i alla fall ska alla ut en sväng på Roxys, jag ska bara ta det lugnt som jag gjorde igår. Ska nog ta med mig systemkameran också och ta lite kort på folket som vi umgås med 24/7.

Idag repeterade vi bara fler drinkar och gjorde en Sidecar, en cocktail med konjak i som faktiskt var helt okej. Jag funderar lite på hur man faktiskt kommer fram till alla fula namn på drinkarna, typ "zombie" eller   "muscow mule"? Vad får man idéen ifrån liksom?

Nj, nu är jag allt bra sugen på att sätta mig och tjöta på Roxys med alla underbara människor vi lärt känna här!
London <3

Live to learn, learn to love, love to live.


Bartender-John-typ världens sötaste kille.

London Eye



Inga kommentarer: