17 okt. 2010

Sunday goes sunny!

Sol idag, gött!
Jag och Moa har precis jobbat klart för idag, det gick bra och det var kul!
Mest öl idag eftersom det var fotboll.


Usch jag har bara sovit sex timmar inatt så är så himla trött, men det känns tråkigt att sova bort dagen så jag ska ut och göra något idag har jag bestämt! Vill Moa med drar vi nog på museum, annars åker jag nog själv till Notting Hill med min systemkamera.


Igår hade vi världens roligaste kväll som jag vill berätta lite om men Moa ska låna datorn nu så det blir senare :)
Puss <3
Barskolan!

London


Min älskade far med Tower Bridge i bakgrunden!



Mitt vackra blåmärke (som typ är borta nu). Saknar det </3


Jag på Minister of  Sound 


Vandrarhemmets nyttiga frukost.

2 kommentarer:

Olivia sa...

Hej Jos!
Kul med din blogg så jag kan veta vad du har för dig! Du verkar ha det skoj :) Planerar du att stanna i London sen efter kursen? Annars vet du att du alltid är välkommen hit till Berlin! Vill ju uppleva dina nya bartenderkunskaper också ju..
Saknar dig!
Massa kramar / Olivia

Josefine sa...

Hej gullenos!
Jag har faktiskt inga somhelst plkaner just nu. Jag vet i alla fall att jag ska åka hem en vecka eller två och "landa lite" sen får jag se vad jag tar mig för! Berlin är absolut ett alternativ! <3
Saknar dig med min solstråle, hoppas allt är bra med dig?
<3