23 okt. 2010

Hangover..

Jesus i himlen vad jag är bakfull! Kalas blev det med besked igår i alla fall..
Först hade vi kalas på skolan med Dave och vi åt tårta och alla fick birthday-shots, sen provade vi vin och då blev nog alla lite lulliga.
Sen åkte vi till Camden till thai-buffén och den var faktiskt väldigt god. Vårrullar och stekta nudlar två dagar i rad ;) Myms! Massa grönsaker och sen var det även efterrättsbuffé med chokladfontän och hej och hå.
Efter maten drog vi vidare, besökte en supercool rave-affär med massa självlysande prylar haha, och drach några drinkar på någon bar där i närheten innan vi åkte hem till Roxy igen.
Där fortsatte vi festa och jag började häva vatten eftersom jag skulle jobba mellan 11-01. Det var asmycket folk på Roxys igår så vi fick jobba häcken av oss jag och Veronica. Vi slutade inte städa förrän typ halv fyra på morgonen och då ville Sid bjuda oss på shots för att vi hade varit så shyssta och hjälpt till. Djävuls-shots. Säkert dom som gör att jag mår så galet illa. Fy tusan. Jag hatar alkohol.
Sen sov jag bara fem timmar inatt, det är så himla varmt i vårt rum för vår aircondition funkar fortfarande inte! Vi har varit och klagat säkert fem gånger och dom gör aldrig något åt det, dumma Dover.


Imorse när jag vaknade mådde jag som sagt fruktansvärt illa och kände mig helt febrig för att det var så galet varmt så jag gick ut och promenerade och år frukost på Pret a Manger med Elin och Veronica, sen gick vi runt och jag fick äntligen se Shakespear - the Globe theatre och Tate-muséet, vi gick inte in men nu vet jag i alla fall var det ligger :)
Sen vandrade vi mest runt på massa mysiga smågator och snart ska vi gå och äta afternoon tea! Hoppas, hoppas, hoppas att det är gott!


Nej nu ska jag sminka mig och försöka att inte spy upp min frukost. Jag hatar alkohol dagen efter.

Inga kommentarer: