14 okt. 2010

Only girl in the world

Idag hade vi en grym lektion med en snubbe som hette Anton!
Vi gjorde hur mycket olika drinkar som helst, eldade och härjade och gjorde shots med flera "lager".
Vi fick freepoura och garnera och det var jätteroligt och kreativt!


Snart ska vi iväg och jobba, önska mig lycka till! Känner mig lite nervös.. Kanske får be Moa göra mig en Appeltini sen för att lugna mina nerver.. 


Mina största funderingar just nu är verkligen allt inför framtiden efter kursen! Känner mig så himla villrådig och har ingen aning om hur jag vill göra. Jag har i alla fall bestämt mig för att komma hem och så får jag se hur det känns. Jag vill verkligen hitta på så himla mycket saker de närmsta åren så jag är väldigt glad att jag kom iväg och testade det här, BRA JOSEFINE! Man måste liksom börja någonstans.


Bababa, jag är så otroligt tankspridd så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Dumma mig. Nu ska jag leva i nuet. Nu! Klockan är inte mer än halv sju en torsdag kväll och jag ska snart iväg och ta ut pengar och jobba, sen får jag se vad som händer.
Så tyst med dig Josefine och chilla.
Är väldigt tacksam för alla bra timmar hos Kristina som jag hade i våras, och alla besök hos sjukgymnasten för att lära mig att inte stressa upp mig och tänka för långt fram. För det mesta kan jag komma tillbaka till verkligheten.


Engelskan har jag i alla fall bättrat på, och lite drinkar fastnar allt i huvudet ;)


Hoppas allt är bra med er därhemma. Nu ska jag sluta tänka på er och försöka vara här och nu.
Byebye <3

Ann och Moa sitter och pluggar

1 kommentar:

Ämy sa...

Vill inget hellre än att ha dig hos mig nu <3