23 nov. 2010

You're too far away if I can't hear your heartbeat.

En ny tänkardag. Finns inte så mycket annat att göra här, men det är ganska mysigt. Att ta det lugnt och tänka.
Idag tänkte jag på att det är bra att tänka på saker om man kan kontrollera tankarna så dom känns lagom. Och jag tänkte också på att jag är glad att jag är en tänkare, fast jag gärna hade haft någon att dela alla tankarna med. Sen tänkte jag att jag ska baka mini-muffins. Jag älskar att baka! Det är också ett sätt för min kreativitet att få utlopp, och jag slipper tänka på sånt som jag inte orkar tänka mera på.


Idag har jag haft en bra dag. Klippningen är jag jättenöjd med, tack Erika, och jag har träffat Matte, och henne hade jag nog kunnat pratat med i typ tio timmar till för så bra kändes det :)
Nu har jag ätit mat så jag är mätt i magen, och jag har fått kaffe så mitt koffeinberoende är stillat. Plus att det är mörkt och mysigt ute. Och jag har varit utanför huset (typ fyra gånger) påklädd, sminkad och till och med frisör-stylad i håret. Dessutom sydde jag på en knapp på min tröja, helt själv.


Tänkar-tisdag,

Inga kommentarer: