28 feb. 2011

He started a new life and I never saw him again

Måndag redan klar och snart ska jag dra iväg på Zumba! Känner mig lite halvsjuk men måste röra på mig, herregud vad vi har fetat oss på jobbet idag, särskilt jag och den onda sockersjuka Josefine som bor i magen, hon ville ha säkert tusen kak-kalorier. Baah. Men det unnar jag mig. Det är ju bara måndag en dag i veckan, och Fredrik fyller ju inte 27 varje år heller så idag skulle det firas!
Jag hade bakat banankaka som jag tyckte var ganska torr, men alla andra sa att den var god så jag tackar, niger, bockar, bugar... Och Kristina hade lagat supergoda chokladmuffins (my favorite!). Hade det varit riktigta chokladbitar i också hade det varit topnoch, men dessa var väldigt goda också :)


Sen på hemvägen har jag gått ut och in i affärer för att hitta ett per förbannade hänglsebyxor men det verkar ju inte finnas någonstans längre. För en vecka sen hängde det ju i varje skyltfönster? Åh, sånt gör mig sur FAST jag hade två löften idag...
1) Hemligt, för att jag inte ska bli utnyttjad.
2) Vara snäll och glad och INTE bli arg. Stoppa trista känslor direkt (!) och tänka på något bra och vara en sån där harmonisk och härlig människa som alla tycker om. 
Gick ju sådär. Förbannade kvinnliga hormoner. Jag skyller på er, inte min självdisciplin.


SEN är jag sur på banken. Förstår inte riktigt hur enormt svårt det verkar vara att skicka en ny 4-siffrig kod till internetbanken... Har ringt kundtjänst tusen gånger utan att komma fram och nu när jag var på banken förra veckan för att be dem skicka en ny - Ja. Vad får jag i brevlådan? En ny kod?
Nej. En ny dosa. HERREGUD. SLOW-GETTERS! KOD! DOSA! Skillnad? JA.


Jävla enormt cp-tröga idioter. Kanske bara ska acceptera att jag känner mig jävligt förbannad idag istället för att bråka med mig själv. Jag är så jävla sur. Sådetså.


Sen säger blogger.com att jag har använt 1 gb för foton så jag måste köpa utrymme. Vilket också gör mig jävligt förbannad.

Inga kommentarer: