23 feb. 2011

I don't want my TV you can have it

Tänker inte ens på att jag lever ett TV-fritt liv längre. Det finns så mycket annat att göra. Blogga till exempel.
Träna eller spela gitarr, måla. Vara inspirerad. 
Vid den här tiden var jag inte ens vaken när jag gick till skolan, sen gick jag ner och satte mig framför TV:n och åt frukost innan jag gjorde mig i ordning till skolan. Hann man inte med en buss kunde man alltid ta nästa.
Att ha ett jobb är verkligen ett helt annat ansvar, och det märks ju när man får sin lön.
Visst känner jag mig förkyld men jag går ändå, "det är ju inte så farligt". Och pengar vill man ju ha.
Jag har varit jätteduktig och snål den här veckan hittills, inte köpt något alls utom behövligt smink. Mat har jag ju, jag ska bara vara lite kreativ och komma på lite goa grejer. Tänkte kanske göra grönsakssoppa ikväll.


Har tydligen möte med min PT idag också, baah. Otrkar inte, jag som hade tänkt vila. Men nu känns det taskigt att avboka på samma dag, samt att får jag det gjort kan jag börja styrketräna själv på gymmet - gött!


Nu ska jag klä på mig, ville bara säga godmorgon liksom :)
Puss, hoppas ni får en jättefin dag. LE och tänk på lyckliga saker, finn glädje och skönhet i det lilla <3 I wish you the best!

Inga kommentarer: