27 mars 2011

Dare do refuse to dance!

Helg helg helg <3
Har varit en underbar helg med mamma mysigt folk och oj vad goa polare jag HAR - Ni är bäst verkligen, och jag har saknat er så.
Massa dans och skratt hela helgen, och en hel del välbehövlig sömn!

I fredags åkte jag till Knöstad utanför Säffle för att bli hämtad av Kimmy och Victor. Påminde Victor säkert tio gånger om tid och plats när han skulle hämta mig. Glömde han det? Ja ;)
När jag sitter på biusse och även där har skickat massa sms om att jag snart var framme så sitter han och ÄTER OST den jävfeln, haha. Usch för att bli bortprioriterad för osts skull liksom, herregud.
Men han återgäldade mig genom 25 situps- Bra Victor, I'm proud over yah! Och såklart hade han ordat världens mysigaste tillställning med ost, vin, trevligt folk och bra musik. Det var så himla skönt att vara på en fest där man kan ha en queue-list som
1) Är bra
2) Som folk låter va och lägger till låtar efter hand och alla låtar köas

Det var längesen. Älskar mina kompisar som har bra musiksmak! Sen dansade vi till bra musik hela natten innan Ann däckade och vi insåg att vi kanske skulle gå och lägga oss ;) Så jag sov som en stock på soffan med duntäcke <3 Innan en förbannad fågel väckte mig. Men otroligt nog somnade jag om och vaknade en halvtimme innan vi skulle till bussen tack vare Lina, hur perfekt somhelst!
Tack Victor, Ann, Linet, Sanna, Kimmy, Moa och Linus för en fin kväll!

Sen på lördagen åkte jag och Lina buss hem och vi kände oss som bacpackers tack vare alla mina väskor, haha. Och så hoppade vi av vid godisfabriken och handlade massa godis till frukost - mums!
Sen gick vi hem i vårvädret, så sjukt gött. Idag är det dock ganska blåsigt men jag ska nog dra ut på en promenad sen ändå, måste ju börja ta vara på den underbara vår-tiden! Äntligen är du här, sommartid och allt, YEJ!

Lördagen bestod sen av massa sol, sömn och supergod GRILLMAT! Jag kan ha världens bästa grillare till pappa, haha. Och Erland, mamma och pappas kompis ifrån USA hade skickat hit massa goda amerikanska grillsåser och grejer som inte gjorde saken sämre direkt ;)
Sen sov jag som sagt en hel del vilket var väldigt bra för sen var jag chaufför på kvällen och var pigg ända till halv fyra (fast egentligen halv fem då, sommartid) på natten när vi kom hem.
Körde brorsan, Simon, Julia och Lina till Basic Element (som söööög sööönder!!!! Men vad gör man itne för att träffa alla vänner på samma gång och samtidigt få köra lite bil.). Förfestade hos Petra och hade Earth Hour och rökte vattenpipa. Försökte göra rökringar men det var bara Petra som klarade...
Sen drog vi till HC och kunde inte börja dansa förrän typ kvart i ett på natten för att DJ:n sög, sen var det Basic som sög och jag och Lina vågade vägra dansa! Så vi sprang mest runt och hälsade på folk.
Sen kunde vi äntligen skaka lite rumpa och fortsatte med det bland massa goa människor tills det stängde och vi åkte hem :) Helt klart godkänd kväll.
Dock har jag och Lina funderat på om vi ska börja DJ:a istället för att vi har så enormt bra musiksmak! Haha, vi skulle ägt upp alla andra DJ:s på HC iaf, och så är planen att vara supergymma, såklart, och tjäna massa stålar och giga runt i Sverige på helgerna och bara mixa och hitta ny bra musik på veckorna, fy fan vilket nice jobb. Så skulle vi såklart promota oss själva sjukt mycket. Och starta radioprogram! Jag tror vi har vår framtida karriär där!

Var i alla fall hemma typ fyra på natten då pga tidsomställningen. Har inte sovit så mycket inatt men känner mig ganska pigg ändå! Idag ska jag bara ha söndagsmys med fika, bakning och hälsa på Emelie som fyllde 20 igår den gamlingen ;)
Förhoppningsvis lite promenad också i blåsvädret och antagligen tvätta lite mer.

MEN ÅH VAD JAG TYCKER OM ATT VARA HEMMA OCH TRÄFFA ALLA FOLK!
Ni är bäst <3

Inga kommentarer: