25 mars 2011

Do not fear the colour

Fredag eftermiddag och jag gör mig fredagsfin inför vin-kvällen hos Victor och lyssnar på massa bra musik och chillar lite medan nagellacket torkar. Knallrosa till en svart klänning och beige-vita mönstrade leggins. Det enda jag inte hittar för att pricka i:et är min klock-ring som jag köpte i London men få leta mer sen, vill inte sabba lacket ^^ Inte för att jag kan måla så jävla snyggt men ändå, behöver ju inte göra det värre än vad det är ;)


Jag hoppas att Ebba kommer snart också, hon slutade inte förrän halv fem idag och det tar typ 50 minuter för henne att ta sig hem,. Jag är verkligen världens största tids-pessimist, då kommer vi ha en knapp timme på oss och resan till Jernbanetorget tar typ 15 minuter med trikken. För att demonstrera mot det lilla monstret som stressar inom mig tvingar jag mig att sitta stilla och måla naglarna, pyssla och greja.
Datorn är verkligen värdens bästa tidsfördriv.


Annars har jag hunnit med Adecco och var tvungen att gå hem, stressade (igen) fast jag inte borde, var ju hemma halv fyra ändå så jag har haft två timmar på mig att diska, packa och lägga in musik på ipoden - Tack Kristina! Ska bli gött med lite nytt att höra på! Måste verkligen ladda ner allt jag vill proppa den full med men jag är så rädd för att få virus på den här skit-datorn så jag vågar inte :P Ska tvinga alla mina vänner att fylla upp min hårddisk med massa bra musik som jag kan lägga in sen.


Ahjust det! Måste ju packa ner älsklingskameran också, den höll jag ju på att glömma - Not good. Torka då nagellack så jag kan göra något vettigt.


Idag var sista dagen på jobbet med Lauras arbetsuppgifter också, de här tre veckorna hon har varit på semester har gått förvånansvärt bra trots alla nya grejer jag måste lära mig och framför allt komma ihåg!  Men jag är väldigt stolt över min insats som allt i allo :D Och Fabio sa att jag var flink ^^ Happy face!
Och gud vad jag har skrattat på jobbet och hemma i flera dagar, världens goaste arbetskompisar och vänner man har här i Oslo, ni gör verkligen mina dagar varje dag <3


Hade verkligen världens mysigaste afterwork igår också med grabbarna och Ebba, skrattade så jag fick ont i magen, ni är för underbara!
Nej, nu ska jag göra något vettigare, hörs imorn om det inte blir något nattligt inlägg... Who knows!


Puss och klem! <3

Inga kommentarer: