27 mars 2011

I am Lucy in the sky

Sitter och surfar på Intranätet och drömmer mig bort till konserter, resor och festivaler.
Om det blir som jag vill kommer jag alltså se Håkan Hellström tre gånger i år, Yej!
Först på konsert med Amy i Karlstad 22 april, sen siestafestivalen i Hässleholm den 2-4 juni och sen på P&L den 28 juni-2 juli, gud vad underbart! Bra bra band och ska antagligen dit med massa bra folk, fy fan vad taggad jag är!
Och i juli blir det även Mallorca, Alcuida ska vi till, ser ju itne allför dåligt ut på bilderna i alla fall... http://www.sembo.se/popup/popup.aspx?page=ptext&supplierCode=E-7021&type=0&currentDir=Accommodation

Gud vad jag längtar till sommaren, min födelsedag och påsken - ledig!

Nu har jag förresten precis gett Emelie sin mini-lilla 20-årspresent, tur att hon avr chokladsugen eftersom hon fick chokladbakelser ;)

Nej, nu ska jag göra ett ryck med att handla på ica, packa, vika och och bröta i två timmar. Helst vill jag sova lite också men ah. Det kan man ju göra på bussen.
kl. 19.25 blir det Oslo!

Puss på er söta snömänniskor.

Inga kommentarer: