19 mars 2011

Put me back behind the distance

Åh, härliga underbara lediga lördag <3


Har haft en fantastiskt fin dag med Ebba. Klädde på mig lagom myskläder, nya skor, solbrillor och skinnjackan och begav oss mot stan. Gick en liten omväg så vi har promenerat ganska mycket i solskenet och varmt var det! Så underbart! 
Sen gick vi till Bagel an Juice och köpte varsin god kanelbulle och jag köpte en cappuccino, Lemonad till icke-kaffedrickande Ebba och så satte vi oss på en trappa i solskenet och bara njöt en timme, så nice.
Sen började min lilla shoppingrunda som avslutades med en present till Lance, och två presenter till mig själv. Nya leggins för mina gick sönder idag på stan! Tusan också. Mina favoriter såklart. Ett par bruna som passar till typ allt. Men fick mig ett par nya på Monki samt ett par hänglseshorts där inne. Jag gav upp jakten på hängslebyxor så det fick bli dessa istället med strumpbyxor under tills det blir varmare.


Sen avslutade vi Karl Johann med glass på Ben & Jerry's glass. Jag vet att alla tjejer kommer hata mig med WOW, den glassen är så överskattad. Superhajpad och smakar typ. Glass. Bara att dom har choklad- eller browniebitar i. Visst att det är gott med 29:- för en liten glasskula är det ju egentligen inte värt. Däremot var bägaren enormt söt. Synd att den blev glass-kletig, annars hade jag behållt den. Då hade det varit värt pengarna ;)


Nu ska vi iväg och köpa pizza :)
Hörs kanske senare ikväll om jag inte blir soffliggande pga matkoma. Puss babes <3




Underbara Oslo.

Inga kommentarer: