19 mars 2011

Why do I want you now that I cant have you


Nu har jag lärt mig göra kul länkar, fan vad lätt allt ska vara, haha!
Nu gör vi oss i alla fall vackra jag och min fina sambo för en heldag ute på stan i vackra Oslo i SOLEN! Thats right folks, strålande sol! Nu ska vi D-vitaminpumpas.

Har noppat ögonbrynen (eller säger man nopprat?) och filat naglarna så nu känner jag mig som en ny människa. Ska ha mina nya skor idag också, mys! Kameran och kortet ska med, höhö.

Nej, nu ska jag leta kläder i min resväska (nej, jag har fortfarande inte packat upp den...) och ta på dem.
Annars är planen att kolla upp kontantkort och handla något blommigt klädesplagg, fika i solen och äta pizza ikväll. (Slopar tre-rätters för pizza, romantiskt!) :P

Nej, nu får jag göra på rumpan. Puss på er, hoppas ni får en alldeles förträffligt underbar vacker dag! <3



Smäller upp en sommarbild också bara för attb förstärka känslan YTTERLIGARE. VÅÅÅR <3

Inga kommentarer: