21 mars 2011

Singing only for the sun



Im to thin, I'm to fat... 
Haha, jag och Ebba sitter och lyssnar på soundtracket till "Freaky Friday", nostalgi!
Annars är jag trött efter en otroligt välbehövlig Zumba-timme, tror det var precis vad jag behövde för att få upp motivationen till träningen igen, det har känts lite segt ett tag men nu är jag pepp igen! Underbara Susan, hon är verkligen helt fantastisk vår tränare, sån energi och hon har och så jäkla inspirerade hon är! Heja Susan, man vill verkligen ge allt på hennes timmar och det känns verkligen i kroppen efteråt. ÄVen om jag antagligen ser ut som ett aspackat pucko när jag dansar är det ändå så himla kul så det spelar ingen roll!
Sen styrketränade jag och Ebba en snabbis efteråt, 60 situps, 60 rygglyft och 20 armhävningar, jag kan göra tio på rad utan att dö, pluspoäng till mig!


Imorn blir det mer styrka och crosstraining före det runt halv sex. Det är så skönt att träna runt 5-6 för då kommer man inte hem så sent då man ska käka och bröta för sen måste jag ju sova typ, nu.
Har förresten suttit och skrivit brev nu ikväll till en amerikansk/engelsk brevvän, väntar fortfarande på mitt brev, gud vad spännande!
Brevvänner är verkligen underskattat, som Lance sa, det känns verkligen fint att någon har velat ta sig tiden att sitta ner och skriva lite om sitt liv på några papper och betala 12 kronor för att skicka iväg och sen vänta på svar... Och när man sen får det, man blir ju så glad! Verkligen värt lite tid och lite pengar för att bli som ett barn på julafton när man ser ett litet brev i postboxen. Hurry up mailman!


Nej, nu ska jag sova, redan tisdag, räknar typ timmarna, är så himla hemsjuk och längtar ihjäl mig efter fredag! <3


Puss och godnatt ifrån Josefine på Industrigata, dream sweet dreams! 

1 kommentar:

Victor sa...

Sv: Snälla gör det!
Jag behöver lite press känner jag!
pussar