13 apr. 2011

Break up!

Idag är en sjuk dag. För att jag är sjuk och det suger sjukt mycket.
Bra saker med att man är sjuk är:
- att man kan läsa sina kompisars bloggar hur mycket somhelst, update update!
- att man kan läsa pinsamma kändisbloggar (typ paow) utan att klassas som menlös (för man är ju redan menlös när man sjuk)
- att man kan äta godis utan att få dåligt samvete, kroppen behöver ju energi!
- att sambon diskar världens monsterberg av disk


Dåliga saker när man är sjuk:
- man orkar ingenting
- man är sjukt ful och äcklig
- man tjänar inga pengar
- man blöder vidrigt näsblod
- man kan inte träna


idag hade jag tänkt sova och ändra min bloggdesign och vara avundsjuk på Ann som kan rita alldeles för bra i paint. kanske ska öva lite på paint. om jag inte somnar.
jag har en förmåga att tröttna direkt på saker som jag inte känner mig bra på direkt. eller så har jag bara väldigt dåligt tålamod, men det senare låter så pessimistiskt.


Hörs <3

Inga kommentarer: