14 apr. 2011

Grr....

Fortfarande sjuk, mer näsblod, ännu en dag hemma.
Tur att jag har Ebba här, dock lite synd om henne, min mor och far som får höra på mina skrikande frustrationsutbrott... Är inte gjord för att ligga still. Blir så himla rastlös och det kliar i kroppen men träning osv får nog vänta ännu en vecka. Lika bra att frisk ordentligt och ta hand om sig själv.
Kom igen Josefine, lyssna till kroppen, "Kroppen är ditt tempel". Om man bara kunde lyssna till sin egen smarta guru-röst någon gång? Men nej, den är tydligen alltid riktad till alla andra men inte till sig själv.


Bort med sminket och bums i säng.
Mer C-vitaminer imorn, huga!


Ni får gärna skriva "Krya på dig", det känns som om lite kärlek skulle hjälpa faktiskt.
(Ja, jag VET att jag är en attention-whore, men jag är sjuk för bövelen, give the woman what she needs.)

1 kommentar:

therese sa...

krya på dig sötnos!