11 apr. 2011

Happy Birthday to me!

Yej! Nu är jag officiellt 20. Nu har levt typ en 1/4 del av mitt liv. 
Jag har blivit firad i 4 dagar, känns ju nästan lite religiöst, haha!


Igår söndag tjuvstartade vi med födelsedagsfrukost hemma, fick massa fina paket av familjen, sen myste jag med Sara, åt lite glass och bara njöt av solen, sen myste jag lite mer i solen och åt massa mat och jättemycket tårta!
Det kändes inte ens jobbigt att åka till Oslo igår när det var så fint väder och man hade haft så jävla kul!


I morse vaknade jag av att Ebba sjöng för mig! Hade köpt tårta, tänt ljus, blåst upp ballonger och satt flaggor i hela lägenheten och detta hade hon gått upp och gjort klockan 5 i morse! Fatta vilken otroligt underbar människa jag bor med! :D
Hon lurade mig att hon skulle ha tidlig vakt så jag reagerade inte ens när hon gick upp före mig, haha. 
Och massa folk skriver på facebook, wonderful - Ni är ju så omtänksamma <3


Fick presenter och gratulationer på jobbet också! Åh jag känner mig så bortskämd! :D
Jag är 20 ffs!!!!!!!!!! WHIHOOOOOOOOOOOO!!!! Im getting old!



Inga kommentarer: