19 apr. 2011

Have a safe trip

Matkoma för andra gången idag, känns som om jag ska dö av all mat. Varför måste jag alltid käka så mycket?
Det är en kvinno-grej tror jag, att inte kunna behärska sig. Vi blir arga för minsta lilla, äter choklad som idioter och hur många manliga shopoholics finns det egentligen i världen?
Kvinnor är det extrema släktet, allt eller inget. Mittemellan är ett läge man ICKE vill befinns sig i. Antingen äter man för mycket eller för lite, så är det bara.
Åh, förbannelse.

Nu har jag i alla fall klippt mig och både jag och Emelie blev väldigt nöjda. För typ första gången i mitt liv ser min frisyr riktigt proper ut med mina mått mätt. Kort lugg, mittbena och borta är alla kluvna toppar. Ett nytt vax har jag också investerat i ifrån Lanza (älskar, älskar, ÄLSKAR Lanza!) och det luktar godis, mm mm!

Annars surfar jag runt och tänker ut mat till imorn då jag ska bjuda Moa och Lina på middag, myspys! Ska ta min systembolaget-oskuld imorn också hade jag tänkt för att köpa lite vin. Läskigt! Känns inte alls som om jag borde kunna köpa alkohol, jag som måste visa leg när jag köper energidryck - när det är 15 årsgräns!?
Min nya affärskvinna-frisyr kanske ger ett mer moget intryck... Äh, vi får se imorn om jag blir nekad eller inte, haha.

XO <3

Inga kommentarer: