19 apr. 2011

He would never recognize her in this light

Sitter och lyssnar på party-musik och lider av en fruktansvärd matkoma.
Planerar mitt liv med min telefon som jag äntligen hittade i innerfickan på min skinnjacka tack vare att Emelie ringde och bokade om min klipp-tid till klockan fyra. Men då har jag tid att dricka kaffe med Sara så snart blir det Kickis för oss! Mys!
Tur att någon har tid med mig en dag som idag som idag.

Jag tror jag måste börja om på nytt med den här bloggen för den är verkligen så exceptionellt menlös. När jag inte har något coolt jetset-liv eller är stenrik och kan skriva om alla mina nya coola kläder eller ens har utrymme till mina bilder så kan ju någon ta sig i röven.
Gör om! Gör rätt!

Nu ska jag sluta feta mig och klä på mig mer kläder. Hejdå.

XO <3

Inga kommentarer: