31 maj 2011

It's partytime at night and it's night 24 hours a day

Älskar att börja morgonen med en film, idag blev det Grease.
Kunde typ inte somna igår och ändå vaknade jag redan kl halv åtta. Resfeber?
Fattar inte huuuuur mycket jag måste resa för att jag ska sluta vara nervös, haha, jag är ju helt otrolig. Ändå har jag packat typ allt, och inte bara öl och kalsonger som Pontus sa, haha. Tänk om man är kille, är det så lätt då? ;)

Ne min packlista består av shorts, linnen, bikini och skjorta typ. Sov-mys-kläder också och lite vin.
Tält, sovsäck, liggunderlag, kudde och en minimal handduk haha. Har pappas stora vandringsryggsäck men får ändå inte plats med allt... AAAHHH. Funderar på om det är smartast att knö ner tältet i ryggsäcken eller sovsäcken... I-landsproblem hejhej.

Ne, jag ska fanemej ta och fixa det där nu, orkar inte tänka mer på det nu så det är lika bra att ta tag i det.
Bussen går 15:45 då säger vi hejdå Bengtsfors återigen, yej! Traintrip, traintrip! <3

XO!

Inga kommentarer: