12 maj 2011

Don't waste my precious time

Nostalgi i höga doser. Album, kort, kläder, frisyrer... Herre min skapare.
Bästa tipset för att dra igång en seg fest: 90-tals musik. Spicegirls, Vengaboys, Aqua, höj volymen och vem sjunger inte med egentligen? Man kan ju inte ens hejda sig själv.
Kan fortfarande inte texten till låten ovan, inte allt i alla fall så jag sjunger fortfarande ahsäjasäjasäjvajasicksicksickwaaaahh.

Har typ nyss kommit hem ifrån träningen, 60 min på crosstrainern, 650 kcal och över en mil enligt den mätaren men vet inte hur bra dom stämmer.
Sen styrketränade vi.
Mage 50 x 3, ovansidan, undersidan, sid-sidan av magen.
Biceps och lats 15 x 3
Rygglyft 30 x 2
Axelpress 15 x 3

Tror jag faktiskt överansträngd min lilla tricepsmuskel också, haha fail. Gör jätteont bara jag böjer bak armen så ska vila den muskeln en vecka eller så och hoppas på det går över så jag kan fortsätta träna upp dom.
Mina magmuskler börjar synas!!! Kom igen vad kul! Wooooaaaah!
Slängde ihop en jättegod soppa också, ska nog bli min nya grej, att bli supergrym på soppor och snabbt ska det gå! Bönor, majs, nudlar med en pulvergrund av tomat- och basilikasmak. Kryddade med vitlök, timjan och lite paprikakrydda och käkade med ost och römme (gräddfil) till. Mu-ums.

Säger ju det, jag är antingen uppe eller nere. Man kan inte lita på mig. Allt eller inget hela tiden. Är detta balans? Jag hoppas att jag blir mer neutral någon gång i framtiden. Stackars framtida barn och man om mamma gör allt och sen gör ingenting varannan vecka... Men jag är trots allt bara 20. Nyss börjat leva liksom. Nu ska jag vara snäll.
Och imorn är det fredag, min mamma är världens sötaste och jag blir så glad av att höra hennes fina röst i telefonen och jag och Ebba är kompisar och imorn är jag yngst på jobbet igen, whiho!

Till helgen blir det att sola, grilla och mysa hoppas jag och imorn ska jag sätta i min piercing och måla mina naglar, fredagsfint. Lön också, hejhej.

Nighty folkens,
XO <3




FuskarN^

Inga kommentarer: