12 maj 2011

Your only choice is to remember

Torsdag och jag fortsätter att samla kraft. Funkar mycket bättre idag.
Allt funkar mycket bättre idag tack vare ett långt samtal igår med mamma, åh behövde verkligen det. Viva la teknik!
Och imorn är det fredag och lön. Fick en hemsk chock förut när jag kollade mitt saldo: VAD HAR DU GJORT JOSEFINE?????!!!! Och alltid vill jag liksom skylla på att banken på något vis har snott mina pengar... Eh...
Ska nog sätta över mer pengar till mitt svenska och gömma mitt svenska bankkort långt långt ner i någon låda så jag inte hittar det på en månad... Varför kan jag inte vara en ekonomisk människa?
Fast det kanske inte hade varit så kul... Kläder är kul. Festa är kul. Mat är kul (och bra). Träning är kul.
Woooaaaaah det finns inga genvägar till någonting, det är den bistra sanningen.
Fuuuuuuck......

Solen skiner men jag är så himla trött. Känner mig fortfarande sliten i kroppen, jag klickar på on tills batterierna laddas ur och så får jag gå på sparlåga tills jag laddat upp mig igen.
Ibland när det slår om för mig blir jag så irriterad för att jag fortfarande känner av utmattningsdepressionen och tröttheten i hjärnan och i kroppen. Undrar om jag fortfarande är lite "sjuk" och om det alltid kommer vara så, antagligen. Antagligen kommer jag nog alltid ha lätt för att svänga i humöret, gråta eller skratta, och skratta genom gråten. Sväva ut och drömma mig bort för att sen slås ner i verkligheten igen. Upp och ner.
I walk up the street just to walk down again.
Eller sjuk och sjuk. Men ha dessa tendenser att påverkas av stress. Känslig.
Lite sådär tu-delad, antingen eller.
Det enda man kan göra är att fortsätta kämpa på, men ibland glömmer jag bort hur man gör när man är ensam.
Anyhow.
Mycket funderingar.
Som alltid när det blir såhär i mitt huvud.
Och mina fötter luktar enormt äckligt så jag måste duscha.
Men jag ska träna först. Gott! Längtar.
1 timme crosstrainer, biceps, rygg, mage, sidan...

Ne nu måste jag verkligen klippa mina naglar. Äcklas utav dom.

XO <3

Inga kommentarer: