5 maj 2011

He would notice me if I did

Jag tror att jag faktiskt, just nu, börjar lyckas nå målen med att bli en bättre människa.
Jag blir förbannad ibland men då har jag blivit det för mig själv i 4 dagar nu. Heja mig! Svär en ful ramsa och gormar lite sen brukar det gå över.
Jag har lyckats låta bli jobbiga tankar genom att helt enkelt börja tänka på något annat eller börjat lyssna på musik.
Jag har varit snäll.
Jag har varit duktig på jobbet.
Jag har tränat.
Jag har sovit runt 7 timmar varje natt
Jag har inte snackat skit
Jag har avstått ALLA impulsköp hittills. 
Det ni. Jag känner mig som en Gud. Gör icke si, gör endast så.


Fast nu har jag faktiskt kommit på 3 saker jag behöver:
- En bikini, mina två är i Sverige, och är det inte lag på att man inte får ha samma bikini 2 år i rad?
- Sommarskor, ballerina eller vad som helst. Mina fötter drunkar i svett. Helst hade jag velat gå barfota men det är fortfarande lite för kallt.
- Nya snygga slappisbyxor, typ chinos-style eller något annat coolt som inte är jeans.
Jag är verkligen ingen jeans-tjej, tycker inte om när det stramar och sitter tight. Leggins och klänning is THE. Eller några andra slags goa byxor alt. baggy/boyfriendjeans för jag råkade precis sabba mina brallor för en stund sen.
Det hade blivit en liten reva bak och sen satte jag mig väldigt klumpigt på huk och "RRRITSCH" Hej 15 cm lång reva. Lufthål, eh?
Så nu sitter jag överhettad i ett ny-dammsuget rum i mjukisar istället för mina favoritbyxor. Ah, vad är det här för jävla skit...
Menmen.


Lägenheten är hyfsat dammfri nu i alla fall, ska bara köra över loftet snart också. I alla fall på min sida för Ebba har för mycket kläder. Det har väl i och för sig jag med men jag snodde klädställningen, höhö.


Åh jag är så glad hela tiden. Inte ens min ballongmage kan hindra min lycka. Allt blev helt plötsligt så lätt. Känns som om jag är kär fast jag inte är det och tur är väl det.


XO <3

3 kommentarer:

Average Ann sa...

Hallå fina du. Jag vill köpa byxor me dei.........

Average Ann sa...

Hallå fina du. Jag vill köpa byxor me dei..........

Josefine sa...

Ja kom Ann, lets do it!