25 maj 2011

Where have all the ice gone?

Puuh, stress stress. Min mage är ballong och jag har haft ont i 4 dagar i sträck. Kul. Ni fattar inte vad mycket jag längtar hem efter att få vila ut ordentligt och inte behöva tänka på massa saker hela tiden.
Det är kämpigt att vara vuxen ibland, göra massa saker hela tiden. Men när man inte gör massa saker blir man rastlös.
Tacka vet jag träning. Trots att motivationen varit som bortblåst har jag tvingat mig till gymmet i två dagar och nu börjar den sakta komma tillbaka (thank god!).
Kände mig mycket bättre efter gårdagens träningspass som var helt lagom jobbigt med 20 minuter löpband, 30 crosstrainer och lite styrka. Kände att jag behövde lite omväxling och med tanke på skavsår och knän kunde jag inte springa ute.... Längtar tills jag kommer hem, då ska jag springa som en...älg? I skogen i alla fall, hoho!

Just nu står packning på schemat. Funderar typ på att dricka massa vin och bli full så att det blir roligare... Menmen. Tänkte köra på "brötaneralltsomgårstilen" PLUS packlista för att inte glömma allt smått och gott som det finns risk att man glömmer (typ mors-dags-present)...

Bopbop, nu ska jag packa och sen handla Nugatti till små-barnen hemma.
PÖSS!


XO <3

Inga kommentarer: