27 juni 2011

Bop, bop! Let me see what you've been working on!

Okej, ny deadline. Klockan 3 ska jag upp och börja packa, nu måste jag typ. Smälta maten? He he he...
Tror jag faktiskt lyckades göra min hittills godaste hamburgare, i sommar alltså. Tack var pappas amerikanska grillsås.. Mm mm.

Sen har jag faktiskt hunnit med att duscha, redigera lite kort och handla med Malin! Lite alkohol, lite smått och gott att käka, frukost och det viktigaste av allt - myggstift! Myggor verkligen älskar mig och jag tänker inte, jag upprepar  -INTE - bli myggäten till döds. Så tack och lov för myggmedel, bara dom funkar...

Just nu sitter jag och njuter av mammas hembakta kanelbullar och rensar bland bilderna på minneskortet, äntligen. Nu får jag inte glömma att ladda kameran till imorn, wiihooo!

Lite kort från midsommar;


Förlåt för dålig kvalité och tack för en underbar helg ni som var med <3

Inga kommentarer: