27 juni 2011

Close your eyes

Godmorgon mina små fina!

Jag har vaknat och drömt hela morgonen. Drömde om att jag skulle på festival och där någon satt och sjöng den norska nationalsången (fast det lät mer som ack Värmland du sköna fast på norska). Så nu har jag sovit 10 timmar och är nästan lite för utvilad. Första gången vaknade jag halv nio - Ja, vilken bra tid tänkte jag. Ska bara sova några minuter till. Vaknar en timme senare. Tänker samma sak. Vaknar en timme senare - GÅ UPP JOSSE! Sleepyhead. När blev jag sån? Jag som alltid har haft svårt att somna om och alltid lägger mig i tid.. I'm a rebell! Typ 5 år försent, haha.

Som vanligt när jag är ledig äter jag frukost framför en film, "Something's gotta give", en kärlekshistoria som vandrar över åldrarna mellan 25 och 65, ganska kul film som faktiskt får mig att glömma bort att den kvinnliga huvudrollsinnehavaren Diane Keaton är runt 50-60-snåret så som den här filmen beskriver kärlek över gränserna. Underbart!

På dagens agenda står det:
- Duscha
- Packa inför P&L
- Handla inför P&L
- Redigera foton

Kanske är bäst att handla före packa... Gaah, stress! Haha. Can't live with or without it.

Igår var jag ute och fotade mellan typ 10 och halv tolv igårkväll, det enda vettiga jag gjort på hela dagen och det kändes så himla skönt. Hade Coldplay i öronen och gick runt och kände mig som om jag var med i en film, allt var helt tyst och stilla förutom några moppe-pojkar som åkte runt och raceade, haha.
Nej nu borde jag få rumpan ur soffan, see yah! <3




Sommarträd, bild tagen utav moi i Bengtsfors.

Inga kommentarer: