24 juni 2011

Grab somebody sexy and tell them - HEY!

Asså, för första gången på länge är jag jättetaggad inför en allmän storhelg. Vanligtvis vill jag helst spy på typ nyårsafton då ALLT ska bli SÅHIMLABRA och allt ska klaffa perfekt. Personligen har jag nog bara varit med om typ. tre av 20-nyårsaftonar som varit helt perfekta. Så där som att korten från kvällen bara glimmar och glittrar fortfarande även efter flera år.
Midsommar har väl oftast varit mer lyckade, men den här känns speciell. Jag vet inte varför men jag bara ler och skrattar helt för mig själv! Hela tiden? Pirr i magen och jag känner mig bara så jävla lycklig just idag!?
Kan det bero på semester?
Eller att jag är hemma?
Eller att jag ska träffa massa goa vänner? <3
Eller att jag typ känner mig helt problemfri just idag?
Eller allt ihop?

Känns som att just idag har jag liksom inget dåligt bagage, inga dåliga minnen och allt jobbigt som hänt mig någon gång i livet kan jag bara rycka på axeln åt.
Känns väldigt värdsligt och i-landsproblemigt att säga att mitt "enda problem" idag är att jag har för mycket kläder, eller för liten garderob snarare ;)
Iofs kan jag nog rensa ut 2/3-delar som är för små eller helt enkelt inte min stil längre. Men gud, vem orkar det? Vill inte ta tag i det monster-projektet, usch.

http://www.youtube.com/watch?v=a5irTX82olg Just nu lyssnar jag på Shakira och Pitbull, Rrrrabioooosaaa!
Vet inte riktigt vad det beyder dock, så jag google-translateade det. Rabiosa - Berserker.
Och vad fan är Berserker?

Nu ska jag locka mitt hår, pussss <3




What time is it?

Inga kommentarer: